Το νέο ελικόπτερο διάσωσης μάχης της Αμερικανικής Αεροπορίας HH-60W Combat Rescue Helicopter (CRH) πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 17 Μαΐου στο πεδίο δοκιμών της κατασκευάστριας εταιρείας Sikorsky στο Γουέστ Παλμ Μπιτς της Φλόριντα. Το ελικόπτερο πέταξε επί 1,2 ώρες, με την πτήση να περιλαμβάνει δοκιμές ελέγχου αιώρησης, πτήσης χαμηλής ταχύτητας και διέλευση από το αεροδρόμιο.
Η USAF αναμένεται να παραλάβει συνολικά 113 ΗΗ-60W προς αντικατάσταση των γηρασμένων HH-60G, τα οποία κατά μέσο όρο έχουν “γράψει” 7.000 ώρες πτήσης το καθένα, όταν το επίσημο όριο είναι 6.000 ώρες, με μερικά (εκπαιδευτικά) να έχουν ξεπεράσει τις 10.000! Ένα δεύτερο ελικόπτερο του τύπου αναμένεται να πραγματοποιήσει δοκιμές στα τέλη Μαΐου, ενώ ένα τρίτο και ένα τέταρτο θα ακολουθήσουν το καλοκαίρι.
To 2006 η USAF επέλεξε ως αντικαταστάτη των HH-60G το γιγαντιαίο Chinook στην έκδοση HH-47, αλλά ενστάσεις της Lockheed Martin και της Sikorsky (η οποία αγοράστηκε από την πρώτη) οδήγησαν στην ακύρωση του προγράμματος. Τα ΗΗ-47 πρόσφεραν ασύγκριτα μεγαλύτερη ακτίνα δράσης και ικανότητα πτήσης σε μεγάλο υψόμετρο με αραιό αέρα – όπου τα μικρότερα ελικόπτερα όπως το Blackhawk έχουν πρόβλημα -, μεγαλύτερη χωρητικότητα προσωπικού αλλά και εξοπλισμού αντιμετώπισης πολεμικών τραυμάτων.
Από την άλλη μεριά τα Chinook είναι μεγάλοι στόχοι και αργοκίνητα με μικρή δυνατότητα ελιγμών σε χαμηλά ύψη, Εκεί έχουν ασύγκριτα καλύτερες επιδόσεις τα μεσαία Blackhawk και ιδιαίτερα η ισχυρότερη έκδοση HH-60W, η οποία πάντως διαθέτει μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμων που προσφέρει διπλάσια ακτίνα δράσης από τον προκάτοχό του.