Σύμφωνα με μήνυμα Twitter από την τουρκική υπηρεσία Αμυντικής Βιομηχανίας της Προεδρίας (SSB) στις 3 Νοεμβρίου 2018, ακόμη 6 οπλισμένα Ανεπάνδρωτα Εναέρια Οχήματα (UAV) Bayraktar Τακτικής Παρτίδας 2 (Taktik Block 2: TB2) παραδόθηκαν στις τουρκικές δυνάμεις ασφαλείας. Προηγουμένως, στις 30 Μαΐου 2018 το τότε Υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας (SSM) είχε ανακοινώσει την παράδοση 6 Bayraktar TB2 στην τουρκική Χωροφυλακή, ανεβάζοντας το σχετικό σύνολο σε 12. Προηγήθηκε ανακοίνωση στις 22 Μαρτίου για την παράδοση 8 Bayraktar TB2 στις Τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις (TSK), ανεβάζοντας τον στόλο σε 34 UAV, ενώ ακόμη 6 διέθετε η Αστυνομία και 6 η Χωροφυλακή. Από τα τότε 46 Bayraktar TB2, τα 23 ήταν οπλισμένα με τέσσερα Ευφυή Μικρο-Πυρομαχικά καθοδήγησης Λέιζερ (MAM-L) ή δύο MAM-L και δύο MAM-C της Roketsan, αμφότερα χωρίς κινητήρα. Αμφότερα χρησιμοποιούν τον ερευνητή Ημιενεργής Κατεύθυνσης Λέιζερ (SALH) της κατευθυνόμενης ρουκέτας Cirit, στην τεχνολογία της οποίας στηρίζεται συνολικά το MAM-C, μήκους 80cm, διαμέτρου 70mm, βάρους 8,5kg με πολεμική κεφαλή 2,5kg και ακτίνα δράσης 8km. Το MAM-L μήκους μήκους 1m, διαμέτρου 160mm, βάρους 22kg με πολεμική κεφαλή 10kg Υψηλής Εκρηκτικότητας Αντι-Αρματική (ΗΕΑΤ) επιτυγχάνει ακτίνα δράσης 8km, σύμφωνα με τον κατασκευαστή. Η έναρξη μαζικής παραγωγής του MAM-C ανακοινώθηκε από το SSM στις 2 Απριλίου 2018, ενώ συνεχιζόταν εκείνη του MAM-L, το οποίο χρησιμοποιήθηκε στις επιχειρήσεις του Αφρίν. Στις 11 Φεβρουαρίου 2018 οι κουρδικές Δυνάμεις Λαϊκής Προστασίας (YPG) της Συρίας διεκδίκησαν την κατάρριψη ενός Bayraktar TB2 στο πλαίσιο της υπεράσπισης του Αφρίν. Δεν είναι σαφές εάν υπήρξε πράγματι κατάρριψη ή συντριβή λόγω βλάβης ή σφάλματος χειρισμού. Ήταν η δεύτερη απώλεια του τύπου, μετά από εκείνη στην Επιχείρηση Ασπίδα του Ευφράτη.
Τα χαρακτηριστικά του Bayraktar TB2 περιλαμβάνουν εκπέτασμα 12m, μέγιστο βάρος απογείωσης 650kg με φορτίο 100kg και εμβέλεια ζεύξης δεδομένων τουλάχιστον 150km. Έχει επιδείξει μέγιστο υψόμετρο πτήσης 27.030ft (8.239m) και διάρκεια πτήσης μεγαλύτερη των 24 ωρών.